Klacht: Water luchtmatras

op 05 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij blokker in groesbeek voor de vakantie een waterluchtmatras gekocht. Toen we op vakantie de verpakking openden bleek er een andere, goedkopere versie in te zitten. Daar ik geen aankoopbon meer heb, leek het mij niet zinvol om naar de winkel terug te gaan. U kunt zich voorstellen dat ik me behoorlijk bekocht voelde. Bijgevoegd een foto van verpakking en luchtbed.

Ik zou willen dat U de winkel informeerd om herhaling te voorkomen. En ik wil graag mijn teveel betaalde geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:41 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Heel vreemd dat er in de verpakking een ander luchtmatras zat dan dat er op de verpakking stond. Wij ontvangen deze artikelen rechtstreeks vanuit de leverancier in het plastic met een gesloten verpakking. Aan de hand van de foto die u heeft bijgevoegd kan ik niet zien welk luchtbed u heeft ontvangen. Wanneer u aangeeft op welke dag en in welk filiaal u het luchtbed heeft aangekocht kan ik voor u de kassabon opzoeken en toesturen. Indien u gelijkertijd meerdere artikelen heeft aangeschaft hoor ik graag van u welke artikelen dit waren.

Saskia
Blokker Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Loet11