Klacht: Wat zijn jullie voor instelling zeg?Probleem is niet opgelost!!

op 28 juni 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Wederom weer de zoveelste klacht op internet over de LOI wat zich een onderwijsinstelling noemt.NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER,
MIjn antwoord van 27-06-2016 wordt niet opgelost,niet serieus genomen en er wordt al helemaal niet goed gelezen!!!!Afschuiven niks oplossen en maar betalen voor een ongeorganiseerd zooitje,want dat is het LOI!!!
Kunnen jullie dan echt helemaal niks op een normale manier oplossen?
Wat krijg ik voor antwoord als ik vraag naar bepaalde zaken.:
Helaas kan ik u hier niet verder bij helpen. Ik dit geval wil ik u vriendelijk verzoeken om officieel bezwaar in te dienen op de uitslag van het examen.
Patricia Derksen
Afdeling Webcare

De link in de campus voor het bezwaar werkt niet eens !!!En ik heb al aantal mail gestuurd maar daar wordt ik niet serieus genomen en verder geholpen.

Nooit meer tevreden over het LOI!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

8 maanden geleden - Beste Sander, Vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat je niet serieus genomen wordt. Onze excuses als wij je dit gevoel hebben gegeven. Ik kan je verzekeren dat het zeker wel serieus genomen wordt. Ik heb zojuist de link gecheckt in je Campus en ik kan deze wel openen. Ik zal het formulier waarmee je bezwaar kunt maken vandaag er e-mail aan je toesturen. In de e-mail zal ik ook de verdere informatie omtrent het maken van een bezwaar vermelden. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Bericht van LOI

8 maanden geleden - Beste Sander, Ik was benieuwd of het is gelukt met het indienen van het bezwaar? Ik verneem graag van je. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Bericht van LOI

6 maanden geleden - Beste Sander, Klopt het dat je begin deze maand je diploma hebt aangevraagd? Kan ik er dan vanuit gaan dat je geen bezwaar meer gaat maken op de uitslag van het examen? Ik verneem graag van je of ik dit bericht hiermee kan afsluiten of wellicht nog iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 29 augustus 2016 om 08:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door s.j.hoekstra