Klacht: Wat u ook beweerd

op 24 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vreemd dat een klacht oplost zonder de klager zelf niet te contacten. Wat u ook beweerd u heeft GEEN contact met mij gehad. Niet telefonisch, per mail of brief. U heeft deze klacht dus niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Persoonlijk contact over de oplossing. De onware beweringen op de klachten site moet ook opgehelderd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 januari 2014 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Info gegeven over klantstatus wel of geen commerciële mailing verwezen naar Klantenservice ov-chipkaart

Alle klachten die gemeld zijn door JAHK