Klacht: Wat nu?

op 28 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eergister een Iphone 7 met abbonement besteld. Vandaag bezorger langs gekomen, abbonement gegevens om mijn moeders naam, mijn moeder was niet thuis die was boodschappen gaan doen en was binnen 5 min thuis en dat ook tegen de bezorger verteld, waarop hij antwoorde met dat hij dan naar de volgende adress gaat en dan terug naar mij komt maar 3uur verder en nog steeds niet terug. Begin nu erg ongeduldig te worden, ook omdat ik de status van mijn moeders besteling nu niet weet.
Hoop op een oplossing.

Ayman

Ik ben weer tevreden als ik het morgen of vandaag nog zou kunnen krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 22:49 geantwoord

Beste Ayman,

Excuses voor de late reactie.
De status van de order is momenteel geannuleerd. De eerste keer was de bankpas niet aanwezig en de 2e keer was de klant niet thuis. Na 2 leverpogingen wordt de order automatisch geannuleerd. Het kan gebeuren dat de koerier belooft later een nieuwe poging te doen maar dit kan alleen als de koerier nog in de buurt komt. Hij dient dit zelf in te schatten en ik ga er vanuit dat de koerier dit alleen toezegt als hij dit daadwerkelijk waar kan maken.

Helaas kan ik momenteel niets anders doen dan je aanraden om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Excuses voor het ongemak.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door aymanelmm