Mijn Klacht:
Mijn klacht bestaat uit meerdere klachten tezamen. Het meest vervelende is wel dat ongeveer 3/4 van mijn veel gekochte producten weg zijn en er geen goede vervanging is, als je er naar vraagt weet nooit iemand iets. Het standaard antwoord is dat het hoofdkantoor dat beslist en dat je daar terecht kan met je vraag…Het maakt de doorsnee AH medewerker dan ook geen bal uit of jij je spullen wel of niet kan kopen of vinden en dat snap ik, maar een manager en AH zelf zouden zich hier toch wat van aan moeten trekken. Bij de AH in Houten castellum waar ik gem. 3x p.w kom, moet je echt ALTIJD zigzaggend door de vakkenvullende medewerkers je boodschappen doen, schappen en rekken op wieltjes,dozen en kratten uitgespreidt door de hele winkel of gewoon vóór de schappen zodat je er helemaal niet bij kan. En niet alleen om vakken te vullen maar ook omdat ze het schijnbaar nodig vinden om de indeling van producten 6x in een half jaar te veranderen, zodat je je ook nog n slag in de rondte zoekt. De vakkenvullers gaan dan ook niet even aan de kant zodat je als KLANT je spullen even kan pakken, als je die al gevonden hebt, en dat vind ik heel raar. Ik kom nb mijn geld hier uitgeven terwijl het bij de buursupermarkt ook prima kan EN NOG GOEDKOPER OOK! Het lijkt mij dan ook normaal dat het winkelgemak van de klant boven de logistieke kant van het bedrijf gaat. Dat is hier IIg niet het geval. Nu wilde ik bij AH een klacht delen maar ze hebben ook nog eens n heel omslachtige website ook dus nu maar hier.Hoop dat iemand van AH dit leest en ze er een ander beleid op gaan maken. Ik ben persoonlijk wel uitgewisseld bij de Appie ..waar ik al heeel lang kom…Zonde!
Gewenste Oplossing:
Als mijn producten weer terug komen en ik ze gewoon kan pakken zonder te moeten wachtentot het personeeel klaar is met vullen


