Klacht: Wat heb ik eraan?

op 23 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Heb een Unieke Code gekregen voor een van de prachtige prijzen.
En dan?
Hoe verder?
Waar moet je zijn?

Correcte site opgeven waar je eenvoudig kunt checken of je een prijs hebt gewonnen.
Zo ja dan moet je het zo kunnen ontvangen zonder extra verplichtingen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl geef ik u graag de volgende toelichting: De website van www.zomerseprijzen.nl is bereikbaar door dit adres in de adresbalk van uw browser in te vullen. Wanneer u de website benadert via Google is er de mogelijkheid dat u op een oude/andere website terecht komt. Eenmaal op de website kunt u rechts op de pagina uw code invullen en deelnemen aan de actie. Mijn excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Team Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:02 geantwoord