Klacht: Wat een zooitje daar bij Lastminute.com

Poonie op 28 mei 2024 over lastminute.com in de categorie Reizen Algemeen

Wat ging er mis: Ten eerste was de geboekte bagage bij de vlucht een zooitje. We hadden twee stuks handbagage geboekt, expres zodat we daar geen gezeur mee zouden hebben. Komen we er op de dag dat we inchecken achter dat, dat is misgegaan en dat we maar 1 stuks bagage mee mochten nemen in plaats van twee. Van half 11 tot half 6 aan het bellen geweest met booking.com omdat we daar geboekt hadden maar pas om 5 uur iemand die zei dat we naar last minute moesten bellen omdat de vlucht daarvandaan geboekt is en niet bij hun. Nummer wat we gekregen hadden en op de website verscheen was niet in gebruik, niemand kunnen spreken. En geen hulp of oplossing. Een chagrijnig mailtje konden we wel krijgen met wat er wel geboekt was, netje geknipt en geplakt van de website van de vliegmaatschappij, maar dat hadden wij niet aangegeven bij het boeken. Daar zeiden ze niks aan te doen. Bij aankomst op de airport van bestemming was de bijgeboekte transfer nergens te bekennen. Die ook geboekt zou moeten zijn door lastminute.com. De vervoerder gebeld, want we hadden we netjes een voucher gekregen. Was er voor onze naam geen boeking voor de transfer naar het hotel. alleen van het hotel naar het vliegveld weer terug. Terwijl we er wel goed geld voor hebben betaald. Verder hadden ze niet laten weten dat de terugvlucht door een andere luchtvaartmaatschappij zou worden uitgevoerd en moesten we zelf maar even uitzoeken door wie dan en waar we dan maar moeten inchecken. Want bellen, kan natuurlijk niet. Bij de maatschappij waar we zouden hebben geboekt konden we voor de terugvlucht niet inchecken. Nu ben ik aan het proberen contact te krijgen met de helpdesk, maar er is daar letterlijk niemand die me te woord staat. Na het keuze menu wordt er meteen weer opgehangen. De chat verzekerd me steeds dat er naar mij toe gebeld zal worden, maar tot op heden blijft dat uit. Wat een verschrikkelijk bedrijf dit. Over de rug van mensen hun vakantie afspraken niet nakomen en zo geld moeten verdienen zou niet mogelijk moeten zijn.

Ik wil heel graag
1. minstens de helft van men transferkosten terug, omdat we ook maar van de helft van de transfers gebruik konden maken door Lastminute.com. (/- 40 euro - 80 extra betaald bij boeken)
2. Men onkosten weer terug, dus de treinkaartjes (40 euro) en 60 euro aan belkosten die ik over men bundel heen moest maken om ergens te proberen hun veroorzaakte problemen zelf maar op te lossen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over lastminute.com
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lastminute.com

Reactie van de melder van de klacht Poonie

1 maand geleden - Ware ramp. Slecht bereikbaar, en als jrt je dan na dagen bellen lukt om een telefoongesprek te krijgen, is het gebrekkig engels.. En moet je maar mailen. Ik vraag me af of ik er ooit nog weer iets van hoor..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lastminute.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poonie