Klacht: Wat een slechte verzekering

op 21 september 2016 over SAA Verzekeringen in de categorie Verzekering

Auto gehaald voor de vakantie en all risk verzekerd bij SAA. Gevraagd om een groene kaart. Deze kwam niet op tijd binnen dus de kaart moeten printen. Gelukkig keken ze hier niet naar bij de grens. 28-7-2016 aangereden in Kroatie door een Duitser. Zowel ik als mijn vrouw heeft meerdere malen naar SAA gebeld. Telefoonkosten van ons samen bedragen rond de 300 euro door SAA! Meerdere malen vanuit het buitenland gebeld.. 20 minuten aan de telefoon geen gehoor. Opgehangen weer gebeld.. Tot wel 4-5 keer toe. Vervolgens doorverbonden meerdere malen steeds met de verkeerde persoon. Toen we duidelijk hadden wat we moesten doen en het schadeformulier gingen invullen kwamen we erachter dat er een verkeerde datum stond op de groene kaart! Geldig van 2016 tot en met 2015!? Dat is gewoon een domme fout. Weer gebeld weer rekeningen gemaakt. Die dag konden we niet verder reizen richting de Balkan. We moesten 4 dagen in kroatie blijven en een hotel moeten betalen! We hadden met de mail alles al opgestuurd zodat de procedure gestart kon worden. Ondertussen is het 21 september… Twee maanden verder dus en we hebben nog steeds geen reactie van de goedkeuring van het schaderapport. Waar ik het overigens ook niet mee eens ben. SAA heeft hun eigen schade expert opgestuurd, die hun eigen belangen behartigd. Absoluut niet een onafhankelijke partij zodat het eerlijk verloopt. Vervolgens betaal ik me scheel aan de all risk verzekering. Word ik aangereden door een Duitser wat ook nog niet eens mijn schuld is en moet ik vervolgens alsnog 400 euro eigen risico betalen. Voor de schade krijg ik een mini bedrag van waarschijnlijk 1600 euro min eigen risico is 1200. En dan krijg je te horen die kleinere krasjes moet je proberen weg te poetsen op de kopmlamp!!!??? Dat krijg je niet vergoed. Mijn auto had geen krasjes ik wil dat het gemaakt wordt zoals het was..als nieuw! Als je de telefoonkosten en de hotelkosten hiervan aftrekt. Dan houd je geen geld over om die auto te maken. Wat een slechte klantenservice ik ben er echt klaar mee. Ik ga ook zeker nog acties ondernemen als ik als klant niet word behandeld zoals het hoort en ik krijg waar ik recht op heb. Ik dien nooit ergens een klacht in, maar nu ben ik er echt goed klaar mee!

Wanneer ik geen eigen risico hoef te betalen. Ik ben all risk verzekerd! Die Duitser moet zijn eigen risico maar beten hij is schuldig niet ik. Ik betaal elke maand verzekering en nu word ik aangereden en moet ik zelf 400 euro eigen risico betalen. Belachelijk. Door de verkeerde groene kaart zat ik paar dagen langer in kroatie en kon ik niet weg voordat ik bij de grens aangehouden zou worden. De hotelkosten daarvan wil ik ook krijgen. Plus de ontzettend hoge telefoonrekening doordat we onnodig veel te lang aan de telefoon hebben gezeten en doorverbonden werden met de verkeerde personen. Plus ik wil dat de schade door een onafhankelijke partij wordt behandeld en niet door hun eigen schade expert!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SAA Verzekeringen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SAA Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SAA Verzekeringen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SAA Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SAA Verzekeringen

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:28 geantwoord

27 september een schrijven naar de assurantietussenpersoon van relatie gestuurd met aanvullende vragen om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen met betrekking tot de schade van de relatie. Assurantietussenpersoon zal dit schrijven doorsturen naar relatie. Wanneer wij inhoudelijke reactie hebben dan zullen wij dit opnemen in het schadedossier.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruikersnaam.hallo123456789blabla