Klacht: wat een gedoe bij simpel

op 21 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

12 juni jl ben ik terug gekomen vanuit nl 3 weken dus niet kunnen bellen(zelf voor gekozen) 12 juni terug van vakantie en veel naar mijn vriend gebelt in egypte.
dit buiten mijn bundel(ik heb alleen 300 min binnen nederland)
300 belminuten hebben ze verrekent (iets minder want heb wel wat gebelt binnen nederland maar echt niet veel) + een rekening van 170 euro.
ik was over mijn limiet van 300 belminuten heen dus automatisch afgesloten prima.
hoe dat dus zit met het gebruik van mijn belminuten (die ik dus voor het binnenland heb) heb ik geen idee van(die 170 euro kan ik begrijpen)
nu heb ik automatische incasso en per 12 juli nog niet aangesloten, ik heb gebelt en dit is verholpen,door dat ik een voorschot heb betaald van 100 euro maar ik kan nog steeds niet naar het buitenland bellen(ik heb per 1 juli een bundel gekocht van 400 belminuten) maar ik kan nog steeds niet bellen.
vandaag naar klantenservice gebelt en nu kreeg ik te horen dat ik mijn limiet van 37.50 heb bereikt dit vind ik erg knap omdat ik mijn 300 min niet in 6 dagen kan opmaken, en ook aan die 400 belminuten naar het buitenland ben ik niet aabgekomen(ik heb 1x kunnen bellen van 5 min en thats it) en dat zal geen 400 belminuten zijn.
nu krijg ik te horen dat ik pas na mijn factuur van juli naar het buitenland kan bellen en dus ook die 37.50 moet betalen.
MAAR NOGMAALS IK HEB NIKS VERBRUIKT!!!!

per direct kunnen bellen(of in ieder geval snel en niet einde van de maand) naar het buitenland kunnen bellen.
mijn factuur van juli niet hoef te betalen(hooguit me eigen bundel van 300 belminuten en evt die van 400 als ik die EINDELIJK kan gebruiken) en geen evt kosten die niet gemaakt zijn.
en een tegemoetkoming voor de overlast.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:38 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door w.braak