Klacht: Wat een bedrijf

op 26 juni 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Contract opgezegd ivm verhuizing.
Toch nog maanden lang afschrijven, steeds weer bellen en te horen krijgen dat het nog niet opgezegd is en dat het niet in het systeem is genoteerd etc, standaard verhaaltjes weer waar je als (ex)klant weer de dupe van bent en gewoon blijft betalen om over de onvriendelijk en deskundigheid maar niet te spreken..

Waneer dit bedrijf ze zaakjes eens wat meer op orde heeft betreft de administratie en personele kennis.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 29 juni 2017 om 14:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw J***,

Volgens onze administratie heeft het eerste contact omtrent uw opzegging op 10 mei jl. plaatsgevonden. Conform onze algemene voorwaarden hanteren wij een maand opzegtermijn, waardoor wij uw contract hebben beëindigd per 10 juni jl.

Bij een beëindiging van het onderhoudsabonnement versturen wij ten alle tijden een bevestiging hiervan. U geeft zelf ter kennis uw opzegging eerder te hebben doorgegeven. Wij ontvangen graag een bevestiging hiervan. Bij het ontvangen van deze bevestiging zullen wij met terugwerkende kracht het abonnement voor u beëindigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door injng2406