Klacht: Wat een amateuristisch bedrijf

op 04 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 31 juni zouden de 2 bestelde kasten geleverd worden. De bezorger stapt m’n huis binnen, mevrouw wilt u even meekomen, want er is een doos beschadigd. Ik mee, en inderdaad beschadigd. We nemen alles weer mee. Oke! Terug naar Wehkamp. Kasten uitverkocht. Vervolgens nieuwe kasten besteld. Vrijdag 1 juli zouden ze geleverd worden. Na lang wachten gern kasten. Wehkamp gebelt, er was een storing bij Dynalogic. Nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag 2 juli! Weer wachten en wachten…uiteindelijk zie je op de site van Dynalogic: Verzending mislukt. Weer Wehkamp gebelt, een Sorteerfout. Wat een onzin dit allemaal!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als onze kasten geleverd zijn. Wehkamp ook dit bedrijf zou ik niet als bezorgers aanhouden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Nanulaitta,

Allereerst onze excuses voor de vertraging! Ik zie inderdaad dat wij in eerste instantie het pakket niet compleet hebben ontvangen van Wehkamp (1-7-2016). Hierdoor is op het depot een sorteerfout van uw bestelling ontstaan. Mijn collega's hebben dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. En ik zie gelukkig dat uw pakket 6-7-2016 geleverd is.

Nogmaals onze excuses voor al het ongemak en de vertraging, ik wens u nog heel veel plezier met uw nieuwe kasten!

Prettige dag nog,

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Inbegrijpelijk