Klacht: Wat een amateuristisch bedrijf

op 04 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 31 juni zouden de 2 bestelde kasten geleverd worden. De bezorger stapt m’n huis binnen, mevrouw wilt u even meekomen, want er is een doos beschadigd. Ik mee, en inderdaad beschadigd. We nemen alles weer mee. Oke! Terug naar Wehkamp. Kasten uitverkocht. Vervolgens nieuwe kasten besteld. Vrijdag 1 juli zouden ze geleverd worden. Na lang wachten gern kasten. Wehkamp gebelt, er was een storing bij Dynalogic. Nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag 2 juli! Weer wachten en wachten…uiteindelijk zie je op de site van Dynalogic: Verzending mislukt. Weer Wehkamp gebelt, een Sorteerfout. Wat een onzin dit allemaal!!

Ik ben te vreden als onze kasten geleverd zijn. Wehkamp ook dit bedrijf zou ik niet als bezorgers aanhouden!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 12:30 geantwoord

Geachte mevr. Nanulaitta,

Allereerst onze excuses voor de vertraging! Ik zie inderdaad dat wij in eerste instantie het pakket niet compleet hebben ontvangen van Wehkamp (1-7-2016). Hierdoor is op het depot een sorteerfout van uw bestelling ontstaan. Mijn collega's hebben dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. En ik zie gelukkig dat uw pakket 6-7-2016 geleverd is.

Nogmaals onze excuses voor al het ongemak en de vertraging, ik wens u nog heel veel plezier met uw nieuwe kasten!

Prettige dag nog,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Inbegrijpelijk