Klacht: Wasmachine maakt veel lawaai

op 31 augustus 2016 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb onlangs een Zanussi XWF711440W wasmachine voor mijn zoon gekocht met in het achterhoofd de gedachte dat Zanussi altijd goede producten heeft voor een redelijke prijs. Helaas maakt de wasmachine heel veel herrie bij het centrifugeren, ook met een antitrillingsmat eronder en nogmaals gecheckt of hij waterpas staat. Mijn zoon woont driehoog en als de machine aan het centrifugeren is, dan is dit in het hele gebouw te horen.

Als er een oplossing is waardoor de machine niet meer zo schut tijdens het centrifugeren

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zanussi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zanussi

Heeft op 01 september 2016 om 11:08 geantwoord

Het is inderdaad belangrijk dat het apparaat waterpas staat, de transportbeveiliging is verwijderd en het apparaat op een betonnen ondervloer is geplaatst. Als u dit heeft gecontroleerd en het apparaat maakt nog steeds herrie bij het centrifugeren, kan het apparaat ter plaatse gecontroleerd worden door een technicus. U kunt dan contact opnemen met onze servicedienst op 0172-468 300.

Nikki
Zanussi Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kaha