Klacht: Wasmachine kapot geen hulp vanuit Whirlpool

op 04 september 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Na 4 en half jaar gebruik te hebben gemaakt van een wasmachine en droger van whirlpool geeft de wasmachine nu enkele weken een foutmelding F12 aan en kan er niet meer gewassen worden. Ruim 3 weken contact opgenomen met Whirlpool met deze hulpvraag. Het advies vanuit Whirlpool ik zou een monteur kunnen laten langs komen (waarvan de kosten zo hoog zouden zijn dat de aanschaf van de wasmachine net zo duur zou zijn als de monteur). De andere optie was het afkopen van de garantie (dit zou ook het zelfde bedrag zijn als de aanschaf van de wasmachine). Ik heb gevraagd naar mogelijkheden mij tegemoet te komen hierin en het begrip dat ik niet het bedrag van aanschaf ga betalen voor een reparatie. Ook heb ik aangegeven dat de consument recht heeft op een deugdelijk product, helaas was de telefoniste het niet met mij eens.

Ik ben zeer teleurgesteld in Whirlpool. Mijn insziens schiet de telefoniste hierin te kort en het was fijn geweest als zij mee had gedacht in oplossingen in plaats van alles afwijzen. Na dit telefoon gesprek heb ik Whirlpool een mail gestuurd met mijn klacht en gevraagd of er een mogelijkheid bestaat dat zij samen met mij op zoek gaan naar een oplossing. Helaas heb ik hier ruim 3 weken later nog geen reactie op gehad. Afgelopen dinsdag wederom telefonisch contact gehad met Whirlpool. Helaas nog steeds geen reactie op de mail mogen ontvangen. In de tussentijd zitten wij al geruime tijd zonder wasmachine en raken wij het vertrouwen in Whirlpool kwijt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ManonR