Klacht: Wasmachine defect en nooit goed geweest

op 22 augustus 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Onderstaande tekst paste niet in het contactformulier op de website van Whirlpool. Ook nergens een kopje “klachten” kunnen vinden… Dus op hoop van zegen maar naar info@whirlpool.nl gestuurd.

Wij hebben een Whirlpool wasmachine gekocht. Deze heeft het misschien twee manden goed gedaan, daarna alleen maar gesodemieter. Dansen door de hele badkamer. Schade aan ons gloednieuwe badkamermeubel. En de kleding werd niet eens schoon!

Zojuist voor de vierde keer een monteur aan de deur gehad die wederom onderdelen moet bestellen en voor de derde keer de schokbrekers gaat vervangen. Hij wist niet net zekerheid te zeggen of die schokbreker(s) nu goed blijven aangezien het de zoveelste keer is maar hij kon ook niet zeggen waar dat dan aan ligt.

Nu dus inderdaad voor de zoveelste keer een dag vrij moeten nemen voor de afspraak met de monteur. Dat kost me ondertussen ook honderden euro’s. Tevens iedere keer drie weken wachten op een afspraak en dus wekenlang de wasmachine doen bij de wasserette of de buren.

Begint u de frustratie ook te voelen?

Graag zie ik van u een gepaste oplossing tegemoet. Bijvoorbeeld het terugnemen van onze machine en eventueel met bijbetaling een ander model uitzoeken.

Nieuwe machine uitzoeken. Liever dan meteen een wat duurder model in de hoop dat deze wel goed is. Bijbetaling is in dat geval uiteraard geen probleem.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jwolda