Klacht: wasmachine defect

op 16 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik vind het niet kloppen dat als de Wasmachine al vanaf het begin kapot gaat en de monteur zegt dat het een bekend probleem is bij dit type en merk wasmachine dat samsung dan zijn handen ervan af trekt en zegt ja hij is oud de garantie dus u moet zelf betalen.Maar ik heb vanaf het begin al om een andere wasmachine gevraagd omdat mij werd gezegd als het nog een keer gebeurd dan moet de monteur bepalen of dat mag waarop de monteur zegt dat hij alleen maar de reparatie mag doen en hij er weer een nieuw moederbord in zet ..Terwijl ze van samsung zeiden mocht het probleem zich nog een keer voordoen dan word hij omgeruild .Ben nu al 3 jaar bezig en elk jaar weer het zelfde probleem en nu is hij uit de garantie en sta je daar als klant terwijl ze mij zelf zeiden dat als het buiten de garantie weer gebeurde hij zonder kosten gemaakt zou worden ,.Echt ben zo boos en zal nooit meer een Samsung wasmachine kopen want de service is HEEL SLECHT .

Als samsung mij een andere wasmachine geeft omdat ze nu ook wel zien dat dit niet klopt en het een slechte serie wasmachines is .Als je op google samsung moederbord kapot in tikt zie je dat er zoveel mensen het zelfde probleem hebben en dat samsung doet alsof hun neus bloedt .Echt samsung is zeer slecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door belinda 64