Klacht: wasmachine bosch

op 12 juni 2013 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

ongeveer anderhalf jaar heb ik nu mijn wasmachine en heb er niets dan problemen mee geeft steeds foutmelding aan en doet het dan weer een tijd goed, en dat erhaalt zich steeds. Expert stuurt mij naar bosch die willen wel komen maar op dat moment moet de melding te zien zijn, de kans is klein dat dat zo is en expert zegt dat ze niks kunnen doen en me niet meer te woord willen staan. Goede service vind u ook niet

Dat het probleem eens opgelost wordt

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de werking van uw wasmachine en de serviceverlening van Expert. Zou u aan willen geven bij welke Expertwinkel u uw aankoop heeft gedaan?Met vriendelijke groeten,De Nederlandse Expertgroep

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 18 juni 2013 om 17:00 geantwoord

De betreffende Expertwinkel heeft zoals het hoort de klacht gemeld bij Bosch. Bosch neemt contact op met deze klant. Wordt er door Bosch een defect geconstateerd dan zal Bosch deze klacht onder garantie verhelpen.

Alle klachten die gemeld zijn door slimmen