Klacht: wasmachine

op 16 december 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week vrijdag ging mijn wasmachine kapot.
Wij belde direct met BCC, want wij hebben namelijk garantie en er staat duidelijk vermeld op de garantiekaart dat je contact moet opnemen met de leverancier.
BCC zei:wij nemen vandaag of zaterdag contact met u op.
Dit gebeurde dus niet, wat blijkt op zaterdag werken ze niet eens.
Op maandag hebben we zelf maar gebeld en we kregen weer te horen ja hoor wij bellen u op.
Dit gebeurde dus niet.
BCC had een fout gemaakt met de melding , de melding was niet aangemaakt.
Uiteindelijk kregen we Samsung aan de lijn en die zei: u had beter ons kunnen bellen dan was dit gelijk opgelost, ook dit is niet waar, inmiddels hebben wij een afspraak kunnen maken op aankomende vrijdag.
Dit houdt in dat wij dus 2 weken zonder wasmachine zitten, alles met de hand moeten wassen, waar eigenlijk geen tijd voor is aangezien wij gewoon werken zoals de meeste mensen.
Ik vind het schandalig hoe er met ons wordt omgegaan

Gewenste Oplossing:

als dit maandag is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 december 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ladystuff