Klacht: Wasmachine

op 16 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mederemalen hebben de monteurs geprobeerd om de wasmachine te repareren, dit is helaas niet gelukt, Samsung zou contact met ons opnemen Voor een oplossing maar helaas moesten wij steeds zelf bellen hoe het er voor stond en ook deze mensen poederen ons af met u word terug gebeld , u begrijp dat wij het spuug zat zijn . Mijn man heeft nu voor de zoveelste keer gebeld en weer moeten wij tot maandag wachten , ook hebben wij een klacht over ce repair gestuurd maar deze werd niet in behandeling genomen wij zijn nu al zo ten einde raad dat wij de media gaan opzoeken misschien dat er dan eindelijk een oplossing gaat komen , hoe wij hier behandeld word ik vind dit rond uit belachelijk , zo ga je niet met mensen om , wij worden van het kastje naar de muur gestuurd , en al van af juli 2016 aan het lijntje gehouden. En al sinds dien zonder wasmachine het is te triest voor woorden , hoop dat hier uiteindelijk wel iets mee gedaan word , afz r AA looijestijn, Sw looijestijn – van beek

Dat wij een goed werkende product ( wasmachine ) krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kreta2016