Klacht: Wasmachine

op 23 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goededag , ik heb 1.5 jaar een wasmachine gekocht van beko ..en zins 2 maanden centrugeert die niet meer goed en laat die water en zeep in de wasmachine staan na eind programma . Nu heb ik zelf geconstasteerd dat het de programmering niet meer goed werkt . Ze zijn van beko al 3 keer geweest en hin beweren dat ik teveel zeep gebruikt ! Ik vindt dat zelf onzin en heb dit nog nooit meegemaakt dat het aan de zeep kan liggen ! . Ik kan amper wassen ..en ben echt razend hier over dat ik maar van het kastje naar de muur wordt gestuurt en ben echt niet tevreden over dit hele gebeuren mijn garantie loopt nog tot eind oktober en hoop dat jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe of dat deze gemaakt kan worden ! Anders ben ik genoodzaakt mij bijstand in te schakkelen . Want hier ga ik echt niet mee akkoord !! Vriendelijk gr gangadajal

Als ik een nieuwe wasmachine krijg zit nog steeds in me garantie !!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van BCC

7 maanden geleden - Beste mevrouw Sammalee, Erg vervelend dat je met de wasmachine steeds tegen problemen aanloopt. Een nieuwe wasmachine kan ik in deze situatie echter niet beloven. Ook reparatie is niet aan de orde want hij is niet stuk. Op het monteursrapport staat aangegeven dat de afvoerslang te diep in de afvoerbuis is gestoken. Dit veroorzaakt problemen met de afvoer van water en heeft direct invloed op de werking van de wasmachine. Ook is melding gemaakt van overschuimen van het apparaat; door overdadig gebruik van wasmiddel kan het apparaat de hoeveelheid zeep niet aan. Bij telefonische navraag aan de reparateur vandaag wordt bovenstaande bevestigd. Door hen wordt met klem verzocht het apparaat naar instructie van de monteur te gebruiken om deze storing in de toekomst te voorkomen. Ik ga er vanuit je hiermee naar volledigheid te kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Sander / BCC Customer Care BCC elektro-speciaalzaken B.V.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 25 mei 2016 om 08:56 geantwoord

Beste mevrouw Sammalee,

Erg vervelend dat je met de wasmachine steeds tegen problemen aanloopt.

Ik ga er vanuit je hiermee naar volledigheid te kunnen informeren.

Sander / BCC Customer Care

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammallee