Klacht: wasmachine

Jasper3046 op 28 november 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van onderstaande mail het volgende:

Er was met mij gisteren afgesproken dat de wasmachine zondag tussen 08.00 – 12.00 uur zou worden bezorgd.
Hedenmorgen kreeg ik een mail dat de wasmachine maandag tussen 08.00 en 22.00 uur wordt bezorgd.
Hieruit kan ik opmaken dat u totaal sch…t heeft aan uw klanten. Ik heb nu de bestelling telefonisch geannuleerd en verzocht mijn geld terug te storten.

Een kopie van deze brief verstuur ik naar klacht.nl en Radar.

Een zeer ontevreden klant.

F. Hoogendijk

Geachte heer/mevrouw,

Op dinsdag 24 november heb ik bij Wehkamp een wasmachine van Siemens, type WM14N276NL bestelnummer (198599698) bestelt.

De wasmachine werd op woensdag afgeleverd. Helaas bleek de wasmachine, bij het uitpakken, zwaar beschadigd te zijn. Waarschijnlijk is deze van een hoogte gevallen. De linker zijkant was behoorlijk ingedeukt en van het beschermende piepschuim was alleen maar gruis en kleine stukjes over. Ik trachtte de chauffeur nog te waarschuwen, maar deze reed net voor mijn neus weg. Omdat hij mij had gebeld voor de bezorging, had ik zijn telefoonnummer en belde hem op. Hij nam de telefoon op en ik deelde hem het voorgaande mede. Tevens vroeg ik hem de wasmachine op te halen. Hij antwoordde dat hij het ook al zo raar vond dat er schuim uit de verpakking was gevallen. Volgens hem is dit niet toegestaan en diende ik een nieuwe afspraak te maken.

Ik heb eerst het schuim moeten opruimen om er voor te zorgen dat dit zich niet door de wind verspreidde. Daarna heb ik Wehkamp gebeld en het voorval gemeld. Volgens de telefoniste had de chauffeur de wasmachine mee moeten nemen.

De omruiling zou op vrijdag 27 november, tussen 17.00 en 22.00 uur plaatsvinden. Dit is in de loop van de dag nog bijgesteld naar 18.45 en 22.00 uur

Wat zag ik rond 17.00 uur op de track en trace:
Historie zending
Datum Tijd Activiteit
27 nov. 2020 17:03 Opdracht succesvol uitgevoerd
27 nov. 2020 10:49 Onze medewerker is begonnen aan de route
27 nov. 2020 07:19 De route is klaargemaakt voor onze medewerker
26 nov. 2020 03:47 Afspraak gepland voor vandaag tussen 17:00u en 22:00u
26 nov. 2020 03:47 De transportdata is bij ons aangemeld door de opdrachtgever

Hoe kan de chauffeur beweren dat de opdracht succesvol is afgerond. Ik woon op een park. De chauffeur kan alleen maar toegang krijgen als ik het hek open (heb ik ook tweemaal doorgegeven aan de telefonistes). Momenteel ben ik nog steeds in het bezit van de beschadigde wasmachine en is de nieuwe nog steeds niet geleverd. U zult begrijpen dat de was zich hier opstapelt. De nieuwe afspraak staat nu op zondag 27 november a.s. tussen 08.00 en 12.00 uur. Ik hoop dat er nu een chauffeur komt, die z’n werk serieus neemt.

Deze wens kwam eerder uit dan ik dacht. Dezelfde avond rond 19.30 uur word ik gebeld. De persoon aan de andere kant zegt dat hij voor de wasmachine komt en voor het hek staat. Ik ben totaal verbaasd en loop naar het parkeerterrein, terwijl ik het hek open. Ja hoor een vrachtwagen met 3 personen er in. Dan ontstaat er een Babylonische spraakverwarring, de chauffeur zegt dat hij een wasmachine komt ophalen, ik zeg “nee joh je moet er hier ook 1 bezorgen”. De slotsom is dat hij de wasmachine meeneemt, zonder een nieuwe te bezorgen. Pffffff. Dan maar weer zondag afwachten. Mag ook wel genoemd worden dat de chauffeur Rechep en bijrijder Mitchell ons keurig hebben behandeld. Daar kunnen anderen nog wat van leren. Hebben wel een pluim verdiend.

Mocht u dit voorval niet bevredigend oplossen, zal ik nooit meer iets bij Wehkamp bestellen. De klant is koning maar niet bij Wehkamp.

In afwachting van uw reactie,
F. Hoogendijk

Ik ben niet meer tevreden te stellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Graag nemen wij dit verder in behandeling. Wilt u een e-mail sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Via die weg kunnen wij dit in behandeling nemen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Jasper3046

1 jaar geleden - klantnummer 92513660 naam Meneer (F.) Frank Hoogendijk geboren op 1 januari 1950 adres Westvlietweg 10-131, 2491 EA 's-Gravenhage e-mailadres [email protected] telefoon mobiel 0621821227 https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id920873comment-form

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Wilt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Ik raad u aan om uw persoonlijke gegevens hier weer weg te halen. Via persoonlijk contact met u kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:06 geantwoord