Klacht: Wasdroger

op 30 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe whirlpool condensdroger besteld na 2 keer draaien was hij stuk .heb wekamp gebeld ze hebben overlegd en ze zeiden dat dat niet de bedoeling is dus machine opgehaald en kreeg een nieuwe terug uit de verpakking gehaald geïnstalleerd haal de beschrijving uit de Trommel was het nat van water dacht wat raar dat hoort niet nu blijkt dat ze gewoon een condensdroger stuk hebben geleverd dit is geen service dit is Rond uit schandalig gelukkig heb ik nog niet betaald ga morgen 31-5-2021 wekamp bellen ben er helemaal klaar mee jos van der zon

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als alles na behoren wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jos Van der Zon

1 maand geleden - Hallo.ik wil graag dat de Droger wordt geretourneerd en dat ik geen nieuwe Droger meer wens van wekamp .jos van der zon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 mei 2021 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer van der Zon,

Wat vervelend dat u weer een kapotte droger kreeg. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
U kunt ook vandaag al bellen met onze klantenservice op 038 - 845 45 45. Wij zijn tot 0.00u bereikbaar.
We helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Van der Zon