Klacht: Was uit wasmachine stinkt

op 12 juli 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

[Volgend bericht heb ik dd 25 juni reeds via Facebook aan Indesit gestuurd. Ene Ron, customer service manager, heeft 27 juni via FB gereageerd en gevraagd om mijn 06 om te bellen. Heb ik echter niks meer van vernomen. Ook niet na een reminder van mijn kant.]

—-

@indesitbenelux ‘We work, you play’ zeggen jullie. Tijd om te gaan werken dan. De was komt nl viezer uit mijn nieuwe Indesit wasmachine dan dat die er in gaat… Behoorlijk irritant. Ligt al ruim een week een ticket bij jullie customer service waar ik nog geen reactie op gehad heb. Beloofd niet veel goeds, hopelijk bewijzen jullie het tegendeel. #indesit #customerservice

—-

En deze vond ik net ook nog terug, mijn eerste bericht (het ticket waar ik hier boven aan refereer):

Beste, kortgezed: de was stinkt enorm. Voorbeeld: Standaard bont wasje, geen sportkleding of hele vieze kinderkleren oid, gewoon een dagelijks wasje gedragen kleding, ik draai programma 9, pas de temperatuur aan naar 30 graden en ik let erop dat de helft van het maximum aan gewicht erin zit (4kg). De was ruikt vervolgens heel muf, chemisch bijna. Ter info: we letten op de hoeveelheid was, bij sommige was programma’s bijvoorveeld 3kg ipv de max 8. En we letten op het juiste gebruik van de wasmiddelen. We laten de was ook niet na afloop van het wasprogramma lang in de machine zitten. Oftwel, we weten hoe we een schone frisse was zouden moeten krijgen. Met de vorige wasmachine nooit dit probleem gehad. We hebben de machine nu een maand. Eerst dachten we dat het nieuwigheid was, vervolgens hoopten we dat het over zou gaan, nu hebben we het punt bereikt dat het een behoorlijke bron van irritatie is. Geen schone kleren meer is niet fijn. We draaien wasjes soms drie keer, maar dan nog ruikt het muf… De machine is geinstalleerd door de leverancier van Coolblue en het wasprogramma reinigen is de eerste keer zonder wasgied uitgevoerd. Ik zie uw reactie tegemoed. Alvast bedankt. Hartelijke groet, André (excuses voor de grote lap tekst, ik tik dit op mijn mobiel en de website is niet responsive, waardoor ik amper zie wat ik type…)

Als ik binnen een week een wasmachine heb waar schone was uit komt. Hoe ze het doen maakt me niet uit.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andrevdgoot