Klacht: warmtewisselaar(sensor) defect

op 02 december 2016 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

cv-/combiketel HR-gaswandketel NEFIT type Trendline
20-02-2013: montage datum
12-12-2014: warmtewisselaar ; sensor vervangen
01-12-2016: sensor moet opnieuw worden vervangen.

Nefit condities 2 jaar fabrieksgarantie op onderdelen en 15 jaar op de warmtewisselaar, echter alléén van toepassing als er minimaal 2-jaarlijks een deugdelijke inspectie- en/of onderhoudsbeurt volgens de installatie-instructie hebben ondergaan, door een Installateur

Gewenste Oplossing:

als ik de garantie heb dat deze gaswandketel na deze reparatie
nog minstens 4 jaar zonder problemen werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nefit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nefit nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 17 januari 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Freriks,

We vinden het vervelend te vernemen van uw klacht. Helaas beschikken wij over te weinig gegevens om inhoudelijk te kunnen reageren. Omdat we niets meer van u mochten vernemen gaan wij ervan uit dat de klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit toch niet het geval zijn neemt u dan contact op met onze afdeling Consumentenservice, telefoonnummer 0570-602500 of via consument@nefit.nl

Met vriendelijke groet,
Nefit Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door W Freriks