Klacht: Warmtekussen

op 02 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ook zo’n lekker warmtekussen gekocht bij Lidl. Ook bij mij schiet hij niet meer aan , geen lichtje meer, niets:(, nochtans heel voorzichtig gewoon op de schouders gehangen!
Heb ook het bonnetje niet meer, wat nu?

Gewenste Oplossing:

Zou het graag omruilen voor een ander, of terugsturen om het te laten nazien!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hilde De Vos

3 maanden geleden - ik moest nog een serienummer opgeven of een barcode er staat op het doekje dat eraan hangt : Silvercrest heated shoulder pad SSHK 100 C3 IAN 275689 Brown art nr 213.64 sorry ik had vreselijke rugpijn deze week, vandaar mijn late antwoord; ik was immer niets waard jammer dat mijn kussentje niet werkt:(

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2018 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hilde De Vos