Warmte groep Complimenten
We hebben momenteel een storing met lage hydraulische druk. In mei hebben we al een technicus laten komen voor een bedrag van 175 euro aan voorrijkosten, plus extra arbeids- en materiaalkosten, wat in totaal meer dan 300 euro bedroeg. Bovendien... Lees meer
Ik heb een tijdje terug de hulp ingeschakeld van Warmtegroep. Ik liet ze een geluidsfragment horen van een geluid dat mijn CV ketel af en toe maakte. Mijn CV ketel werkte verder wel volledig, er was geen nood aan de... Lees meer
Dit bedrijf scoort een zware onvoldoende op het gebied van service, klantvriendelijkheid en professionaliteit. In het verleden is een monteur van Warmtegroep meermaals bij ons geweest voor reparatie. Toen onze CV-ketel plotseling fors begon te lekken en wij dringend op... Lees meer
Ze zijn hun afspraken niet nagekomen en het lukt niet om met hun in contact te komen om tot een oplossing te komen. Ondertussen blijven ze wel facturen sturen vor niet geleverd werk. Lees meer
Huichelachtige praktijken als je een abonnement afneemt, maar in overleg niets laat vervangen. Dan moet je bijbetalen. Als je vervolgens hierover klaagt wordt je behandeld als een stuk vuil en dreigt men zelfs de overeenkomst te ontbinden bij het schrijven... Lees meer
Een hels bedrijf. Totaal onvriendelijk en niet klantvriendelijk. Wat een slecht bedrijf, een helse nachtmerrie. Mensen jullie zijn gewaarschuwd! Neem geen diensten af van dit bedrijf! Doe dit aub niet!
Ze brengen onterechte facturen in rekening, bedragen van diensten die niet... Lees meer
Binnen 48u na hun komst (CV onderhoudsbeurt, laat ik jaarlijks doen maar dit was de eerste keer via dit bedrijf) lekkage aan mijn CV. Ze weigeren dit te bekijken zonder 100 euro voorrijkosten in rekening te brengen en weigeren te... Lees meer
Wij wilden weer is een onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan onze cv ketel. Via internet bij warmtegroep gekomen. Sinds de monteur van warmtegroep is langs geweest, hebben wij lekkage aan onze cv ketel. Hiervoor nooit last van gehad. Wij een melding... Lees meer
Zondag de storing online gemeld. Ik heb geprobeerd om de storing zo duidelijk mogelijk te beschrijven en welke code ik te zien krijg in de display. Ze hebben mij na twee uur gebeld en mij verteld dat ze het onderdeel... Lees meer
Geachte heer, mevrouw,
Vandaag is uw monteur langsgekomen om circa 14:00 uur. Hierbij gaf hij meteen aan dat de parkeerkosten betaald moeten worden door de klant. Mijn moeder die hier niet van op de hoogte was heeft meteen haar mening geuit... Lees meer