Klacht: wanprestatie m.b.t. levering stoomoven

op 27 mei 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Ik wilde een stoomoven met hetzelfde uiterlijk als de oven die al in de keuken zit van het huis waar ik sinds 15 februari woon. De oven moet op verschillende niveaus tegelijk te gebruiken zijn. Op de website van Atag was niet duidelijk aangegeven welke specificaties bij welke stoomoven hoorde. Daarom heb ik bij bruynzeel om advies gevraagd. De verkoopster van Bruynzeel heeft mij ervan verzekerd dat ze de oven ging bestellen die aan mijn eisen voldeed. Ik ben nu na 3 maanden in discussie met 3 personen van bruynzeel en Atag. Ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik mijn geld terug wil maar het enige wat gebeurt is dat ze nieuwe en andere producten blijven bezorgen terwijl ik daar niet mee geholpen ben en dat dus ook niet wil. Ik heb eerst een oven geleverd gekregen met het verkeerde uiterlijk en maar een niveau. Daarna werd er een nog afwijkender model geplaatst met meerdere niveaus maar die kunnen niet tegelijk gebruikt worden. Nu gaat Atag een extra stoomschaal leveren die ik niet kan gebruiken omdat hij te dicht op de uittrekbare telescooprail zit waar de set met schalen op zit die al bij deze stoomoven geleverd zijn. Deze set kan niet op een ander niveau geplaatst worden omdat de rails te smal is of de set te dik. Men wil niet van mij aannemen dat ik een ervaren stoomoven gebruiker ben en dat ik weet wat wel en wat niet kan. Ik gebruikte in het vorige huis mijn stoomoven iedere dag voor mijn aardappelen groenten en vlees op drie niveaus tegelijk. ik ben verhuisd en heb in mijn nieuwe huis al 3 maanden niet kunnen stomen.

Atag moet geen spullen meer leveren waar ik niet om gevraagd heb, de stoomoven moet opgehaald worden en ik wil mijn geld terug.
Als Atag niet kan leveren wat ik wil kopen dan moet Atag zeggen dat hebben wij niet. Ik kan zelf naar een andere oplossing zoeken voor het uiterlijk van mijn keuken en het gebruiksgemak van stomen op drie niveaus tegelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lia Steevensz