Klacht: WANPRESTATIE Koopjedeal.nl….matras betaald en niet geleverd

op 08 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

B
De bij Koopjedeal.nl bestelde en betaalde Canadian matras zou 20 juli afgeleverd door vervoerder Dynalogic uit Woerden. Deze meld 20 juli via mail dat ze de matras kwijt zijn en niet te traceren is. Ze hopen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Contact opgenomen met Koopjedeal.nl. Die geeft telefonisch aan dat ze een onderzoek starten.
Daar blijft het bij. Na diverse telefoontjes en mails volgt geen actie. Toezeggingen over het leveren van de matras uit een nieuwe voorraad worden niet nagekomen.
Kortom, het is inmiddels 8 augustus en de klantenservice van Koopjedeal.nl fungeert als callcenter zonder daadwerkelijk mij als klant te helpen en aan te geven hoe ze dit op gaan lossen.

Gewenste Oplossing:

Als de betaalde matras zo snel mogelijk geleverd wordt. Dit is een probleem tussen Dynalogic en Koopjedeal en daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat de vervoerder uw bestelling kwijt is geraakt.
Hierover heeft mijn collega Dylan Cohen contact gehad.

Er is inderdaad een postonderzoek gestart naar de levering van uw bestelling.
Het product wordt gezocht in alle distributiecentra van de vervoerder.
U heeft gekozen voor een levering binnen 2 weken in plaats van restitutie van het aankoopbedrag.

De vervoerder heeft nu maximaal 10 dagen de tijd om het pakketje op te zoeken.
Indien het pakketje niet gevonden kan worden, wordt er een nieuwe zending aangemaakt voor u.
Wij gaan dan zelf achter het pakketje of de vergoeding aan.

Ons excuus dat u dit ongemak heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Picavet