Klacht: Wanneer ze nu eens stoppen met dat geneuzel van afschrijven en het gewoon eens laten gaan..ze hebben zo een 14 maanden van mij geprofiteerd omdat ik door gezondheidsklachten niet kon sporten,, 14×45,95= tel uit je winst

op 22 juli 2017 over My Healthclub in de categorie Sportclub/-school

Geachte klacht.nl,

Ik had een jaarcontract afgesloten bij myhealthclub, daarvan heb ik maar 2 maanden gesport en in Januari heb ik nog een brief in de bus geduwd persoonlijk bij hun sportschool in Weert.. nu is het geval alsof ze doen dat ze die brief nooit gehad hebben (wat voor mij gewoon niet door de beugel kan heb hem samen met mn moeder opgesteld en hem daar in de brievenbus gedaan) en ze blijven maar afschrijven terwijl ik al mn spullen al geruime tijd heb ingeleverd,daarom heb ik hun rekeningnummer dus geblokkeerd.. voor mijn gevoel ben ik de dupe van hun slechte communicatie..vandaag kreeg ik een brief in de bus dat als ik niet meer ga betalen een incasso bereau gaat komen en er nog telkens 40 euro bijkomt, overigens schrikt mij dit ook niet af en is dit mijn laatste poging tot oplossen..zo niet dan ben ik genoodzaakt om een rechtszaak aan te gaan spannen omdat ik meerdere mensen ken die hetzelfde is overkomen..

Wanneer ze nu eens stoppen met dat geneuzel van afschrijven en het gewoon eens laten gaan..ze hebben zo een 14 maanden van mij geprofiteerd omdat ik door gezondheidsklachten niet kon sporten,, 14x45,95= tel uit je winst

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar My Healthclub over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MARTADOS