Klacht: Wanneer ontvangt ik mijn bestelling?

op 07 februari 2018 over Lidshop.nl in de categorie Deal-Sites

Bij de webshop van Lidl, voor een vereniging, een compressor besteld. Dat was 25-1-2018. Op 26-1 het bericht met T&T-code van DHL. Die gaf aan dat het pakket op zaterdag zou 27-1 zou worden afgeleverd. Niemand gezien. Het werd di 30-1. Na opening van de doos bleek er olie overal in de doos te zitten van de compressor. Gemeld bij Lidl waar ik keurig werd geholpen en een ophaalopdacht werd aangemaakt voor een retourzending op 2-2. Dat verliep verder goed. Maar op 31-1 nieuwe compressor besteld. Op 1-2 weer een bevestiging met T&T-code. Aflevering zou op za 3-2 rond de middag plaats vinden. Niemand gezien, gehoord of bericht ontvangen. Maar goed nieuws bleek maandag zending zou 6-2 bezorgd worden tussen 11:00-16:00 uur, maar weer niemand gezien, gehoord of bericht ontvangen. Bellen naar DHL, ik zie het maar ik kan niets voor u doen, u kan beter met Lidl contact opnemen. Lidl, dat is vervelend ik kan een onderzoek laten instellen waar het pakket is, maar de uitkomst zal wel later bekend zijn dan de aflevering van het pakket. Oorzaak volgens DHL het pakket hoort niet in deze goederen stroom thuis omdat het 31 Kg is en hij zit in de goederenstroom tot 30 Kg. Het kost mij nu dus al ruim anderhalve wachtdag op een werkend product.

• Spoedige uitlevering van de bestelling. • Heldere afspraken tussen Lidl en DHL over vervoersopdrachten • Dedicated contactpersoon binnen Lidl om uitlveringsproblemen voor klanten op te lossen.• Betere website bij DHL die eerlijk communiceert en niet wegmoffelt met de tekst "Toon details". • Lidl/DHL ook communiceert met de wachtende klant over verstoring uitlveringproces via Email/SMS/Whatsapp/Telegram • En nog beter wanneer wel de uitlevering gaat plaatst vinden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidshop.nl

Reactie van de melder van de klacht doffer2012

5 maanden geleden - Jammer dat Lidl stil blijft, maar een Nederlands spreekwoord is hier dus wel van toepassing, wie zwijgt, stemt toe [https://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=wie%20zwijgt,%20st] Dan is de ontvangen reactie van DHL in dat licht veelzeggend.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doffer2012