Klacht: Wanneer komt de bus?

op 13 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen synthus,
Wij zijn Sabien Grootendorst en Denise Schipper en wij zouden vandaag om half 11 in Nijmegen op school moeten zijn. Hierdoor waren wij van plan de bus te nemen om 9:23 vanaf de kerk in Scherpenzeel. Dit was het plan maar de bus kwam nooit. We hebben totaal 1,5 uur staan wachten in de kou. De bus kwam pas opdagen om 10:38. Omdat de andere bussen niet op kwamen dagen en deze bus vertraagd was hebben we de 3 treinen gemist. Wat betreft de nieuwe dienstregeling die in ging op 10 december, wat is er precies veranderd? Naar ons idee komt hij alleen maar later en missen we steeds vaker de trein. We zouden het heel fijn vinden als jullie alsnog de tijden aanpassen zodat de aansluiting op de klomp beter verloopt. Want 1,5 uur wachten op bussen die niet op komen dagen, dat slaat toch nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Ik ben tevreden als de bussen op de aangegeven tijd komen en ze de trein halen zodat we niet 1,5 uur te laat op school zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wijzijnboos