Klacht: Wallet en geen lot

op 10 juli 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

net als alle andere keren heb ik een lot online een lot gekocht, heb mijn wallet opgewaardeerd en dus betaald. blijkt dat het bedrag in de wallet blijft staan totdat je via dit kanaal nogmaals je lot koopt en je dus een extra handeling met doen om een lot te kopen. Ondanks dat het 2 maanden geleden via een mail is gecommuniceerd was het er bij ingeschoten dat ik dit moest doen. Nu staat al die tijd een x bedrag in mijn wallet. de staatsloterij meld dat het in de wallet blijft staan maar wie beheert die wallet en zouden die daar rente van kunnen trekken. Al met al ben ik een x bedrag armer maar heb er niks voor terug. die Wallet kan toch niet als spaarpot dienen. Je krijgt ook niet een extra popup als herinnering dat je alsnog via de wallet een lot moet kopen. Slechte zaak

Dat ik die extra handeling niet hoef te doen, en een compensatie van evt nieuwe loten van mijn gemiste kans.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtwallet