Klacht: kosten annulering

boze annuleerder op 13 augustus 2016 over Waddenweelde hotel in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb voor 31 aug tot 2 sept 3 daags verblijf geboekt, maar kan niet komen.
heb op 8 aug schriftelijk geannuleerd
heb telefonisch ook gemeld, toen werd er gezegd o.k. het is in orde.
op 13 augustus krijg ik ineens te horen dat ik 79 euro kosten moet betalen daar ben ik het niet mee eens als je 3 weken vantevoren annuleert

Gewenste Oplossing:

als ik de kosten niet hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waddenweelde hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waddenweelde hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door