Klacht: Wachtwoord herstel lukt niet bij nieuwe hotmail

Ccindyy op 09 december 2021 over Microsoft in de categorie Software

Goedenavond,

Afgelopen dinsdag heb ik een e-mail adres (Hotmail.com) aangemaakt voor mijn zoontje. Mijn telefoon gaf toen een wachtwoordsuggestie waarna ik op accepteer heb gedrukt. Normaal slaat hij wachtwoorden meteen op maar nu heeft hij dit dus niet gedaan waardoor ik het wachtwoord niet weet en hierdoor kunnen we nu niet inloggen op zijn nieuwe e-mailadres.

Ik heb het al geprobeerd met wachtwoord herstel maar dan krijg ik de melding dat ze te weinig gegevens krijg vanuit mij. Maar ik moet bijvoorbeeld vragen invullen zoals: naar wie heeft u recent een e-mail gestuurd en wat was het onderwerp titel. Er is dus nog geen e-mail gestuurd dus dit kunnen we niet invullen. Ook vraagt hij naar wachtwoorden die in het verleden zijn gebruikt voor dit account, nou ook geen dus. Al met al dus te weinig informatie terwijl ik deze niet heb.

Help, hoe komen wij alsnog in dit account om het wachtwoord op te slaan of te wijzigen?

Ik kom op geen enkele manier in contact met Microsoft, ik kan ze niet mailen en bellen wordt je ook doorverwezen via een automatisch bandje naar wachtwoord herstel.

Telefonisch contact om het op te lossen of een andere oplossing waarmee wij dit nieuwe Hotmail account kunnen gebruiken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ccindyy