Klacht: Wachttijden klantenservices

op 04 augustus 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al dagen achter elkaar om de klantenservices van ING te pakken te krijgen. Of je nu belt om 8.02 uur, om 12.06 uur of om 20.45 uur het maakt allemaal niet uit. Standaard bandje dat het druk is en de telefoonkosten voor de bellers maar op laten lopen. Zet er eindelijk eens iemand bij om het teveel aan telefonisch contact nu ook eens af te werken in plaats van maar doel- en eindeloos te laten wachten.En dit probleem komt echt niet ineens uit de lucht rollen. Het is al jaren een ellende om ING te pakken te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als de wachttijden tot normale proporties zijn teruggebracht. Zoals het nu is kan het gewoon niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 augustus 2020 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mgmvos,

Wat ontzettend frustrerend dat het maar niet lukt om in contact te komen. Het is momenteel helaas drukker dan gebruikelijk, maar er is geen excuus voor dat je keer op keer geen contact kunt krijgen. Oprechte excuses voor dit ongemak.

Wil je via Klacht.nl je telefoonnummer (beschermd) met ons delen? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mgmvos