Klacht: wachttijd in uw winkel te Valkenswaard

op 26 januari 2018 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Heden morgen rond 10.45 uur wandelde mijn man en ik uw winkel te Valkenswaard binnen om mijn cadeaubon van € 10,- in te wisselen. Onlangs kocht ik daar een nieuwe bril -overigens zeer tot mijn tevredenheid – en werd gevraagd een digitale enquete in te vullen. Graag had ik de bon ingewisseld voor de fijne brillenspray. 1 van uw medewerkers was een oogmeting aan het doen met open deur. Zij heeft ons zien binnen komen. Wij hebben 10 minuten staan wachten en hoorden gelach achter een andere deur, maar er verscheen niemand om ons te helpen. Wij zijn onverrichter zaken vertrokken en zijn ook niet van plan opnieuw van Bergeijk naar Valkenswaard te rijden om de bon in te wisselen

Stuur mij het artikel maar toe.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 12 februari 2018 om 11:24 geantwoord

Geachte klant De Vries, onze collega in de winkel heeft hierover contact met u gehad. Onze collega's in de winkel waarderen het zeer dat u uw onvrede heeft gedeeld. Op deze manier kunnen zij bekijken wat zij hierin kunnen verbeteren. Nogmaals excuses voor de situatie die zich heeft voorgedaan in onze winkel. Uiteraard blijft u van harte welkom bij ons in de winkel.

Groet, Eye Wish webcare

Alle klachten die gemeld zijn door S.M. de Vries