Klacht: Wachttijd en slechte informatieverstrekking aan de telefoon

op 23 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 15 minuten in de wacht gestaan voordat ik de eerste medewerkster aan de telefoon had. Vervolgens duurde het nog een ninuut of 6 voordat ik afdeling reparatie aan de lijn had. De weinig coulante manier waarop de medewerkster mij te woord stond maakte me na de wachttijd nog bozer. Inmiddels was er bijna een half uur verstreken.
Toen ik hoorde dat er pas op 6 juni een reparateur kan komen om naar de wasmachine van net 4 maanden oud te komen kijken was ik er klaar mee.
Later heb ik via de bcc zaak in Leeuwarden begrepen dat het te maken heeft met de fabriekagarantie van Whirlpool en dat bcc geen eigen reparateurs in dienst heeft. Als de telefoniste dat correct had uitgelegd had ik daar naar bcc toe meer begrip voor gehad. Ik vind de wijze waarop ik te woord gestaan ben weinig professioneel en dat werkt averechts als je eerst ook nog een poos in de wacht staat met een nerveus muziekje.
Voor de volledigheid wil ik overigens de mannen die in januari de machine bij mijn ouders hebben afgeleverd een compliment geven. Die sevice was super en klantvriendelijk.

Als de wachttijd korter en daarmee de telefoonkosten minder zijn.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:00 geantwoord