Klacht: Wachttijd

op 25 juni 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Na mijn bestelling ter plaatse in de winkel aan de Kennemerland gedaan te hebben was deze na een uur wachten nog niet gereed. Bij na vraag bleek dat deze niet in het systeem was doorgezet.
Na aandringen van mij begonnen er meteen vijf medewerkers mee te bemoeien. De hoogst verantwoordelijke kreeg ik niet te spreken. Na aandringen kreeg ik mijn geld 6.95 terug. Te eens zei men dat de pizza alsnog binnen 10 minuten geleverd zou worden. Helaas na 10 minuten hadden ze het weer vergeten en ben ik zonder de beloofde pizza weggegaan
Voor mij een zeer vervelende situatie zeker.de discussie en voor mij onbevredigde afhandeling.
Met vriendelijk groet.

Gaarne bij deze situaties meteen professioneel door de hoogst verantwoordelijke oppakken en niet afschuiven op 5 andere medewerkers die verschillende niet terzake doende opmerkingen hebben zoals u had het beter per telefoon moeten bestellen in niet on de winkel. Niet erg klantvriendelijk.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gaag