Klacht: Wachtrijen

op 23 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een klacht indienen over de kassabezetting bij ah Meerhoven.
Vandaag wederom irritatie van veel klanten. Ook ik was rond 18.15 uur in de winkel en er zijn maar 2 kassa’s open. Rijen tot halverwege de winkel na ruim 15 min gaat er pas een derde kassa open. Dit komt veelvuldig voor.
De kassabezetting is ver onder de maat. Dit is ook de reden waarom ik bijna altijd kies voor de XL Limburg laan. Zeeeer servicegericht personeel en nooit lange wachtrijen. Ik adviseer de leiding van Meerhoven eens wat vaker een voorbeeld te nemen aan Limburglaan. Ik kom om deze reden dan ook uitsluitend in filiaal meerhoven als het echt niet anders kan terwijl het 3 minuten bij me vandaan is.

Gewenste Oplossing:

meer kassabezetting beter klantgerichtheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaaaaa