Klacht: wachtende op een mail of sms.

op 15 juli 2012 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home gaat onze nieuwe tv bezorgen die via redcoon is besteld. Tenminste dat hopen we. Op woensdag 11 juli 2012 en mailtje van redcoon dat de tv bij hun de deur uit is en dat we de volgende dag in de avond een mail krijgen van E@H met daarin de bezorgdag/tijd. Nu is het inmiddels maandag 16 juli en heb nog geen mail van E@H. Wat gaat het mis?

tv bezorgen vandaag 16 juli 2012

Bericht van Extra@home

5 jaren geleden - Er is door E@H op 11-07-2012 een mail verstuurd naar Redcoon dat de order met schade is aangekomen en hierdoor niet in levering is gegaan. Hierom is er ook geen SMS/Email verstuurd. Klant gevraagd Redcoon te contacten. Mvg, E@H

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 juli 2012 om 08:11 geantwoord

Beste,

Er is op 11-07-2012 een mail gestuurd naar Redcoon dat de TV met schade is ontvangen en dat de TV retour gestuurd zqal worden, er is in de mail ook gevraagd u te contacten. E@H heeft in deze case tijdig laten weten wat er mee is gebeurd. Er is nu opnieuw een mail verstuurd naar Redcoon om u alsnog zsm te contacten.

Bovenstaande is dus ook de reden geweest dat u geen Email/SMS heeft ontvangen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg,

E@H

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan1978