Klacht: Wachten op onderdeel van fiets

op 28 augustus 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Bij de 1e servicebeurt van mijn fiets is geconstateerd, dat de pedalen verkeerd gemonteerd zijn. Ik mocht er niet meer op fietsen. Dit is nu bijna 2 weken geleden, al die tijd heb ik geen fiets. Wel heel veel ergenis, na dagelijks mailen, bellen is het onderdeel elke dag onderweg en wordt bezorgd. Maar mooi niet. Ik heb de fiets als vervoermiddel voor mijn werk. Dit is heel vervelend, ook omdat er niet veel aan gedaan wordt. Servicebeurt zou een half uurtje duren, dit is nu bijna 2 weken.
Als ze gelijk de pedalen er goed opgezet hadden, had dit niet nodig hoeven zijn, of stuur dan een koerier met het onderdeel, zodat je zeker weet dat het aankomt.
Ik ben heel teleurgesteld in de service, wel een dure fiets verkopen met klungelige afmontage en service.

Tegemoetkoming, moet ik ook nog betalen voor deze "service beurt" ?
En ik wil weer fietsen, dus laat de fietsenzaak het onderdeel bestellen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 06 september 2016 om 10:22 geantwoord

Beste D. Kok,

Bedankt voor uw feedback. De communicatie met onze klanten, en die tussen ons en onze servicepunten hoort natuurlijk altijd vlekkeloos te verlopen. We zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze serviceafdeling en dat uw fiets gerepareerd is. We wensen u veel fietsplezier!

Hester - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dana11