Klacht: Wachten op mijn geld

op 17 februari 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laarsjes gekocht online bij Omoda. De laarsjes waren te groot, aangezien een maat kleiner uitverkocht was wilde ik mijn geld terug: 101,45 €

Omoda zegt dat het gestort is door Adyen maar ik zie niets op mijn rekening staan, zal binnen 10 dagen gestort worden, 26 januari 2018 gestort, nu 17 februari 2018 nog geen 101,45 € terug gezien. Weg geld!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb of Michael Kors regenlaarsjes maat 38 toegestuurd krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 februari 2018 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MargoStokman