Klacht: Wachten op horg

op 05 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni heeft onze dochter haar boeken ingeleverd van 6 VWO en die waren in orde nu ca 3 maanden later is er nog niet de borg teruggestort

Gewenste Oplossing:

Gewoon de borg terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cindy Severins

2 weken geleden - Horg moet borg zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 06 oktober 2017 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Severins,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de borg automatisch terug wordt gestort wanneer er geen nieuwe bestelling geplaatst is voor het komende schooljaar.

De borg is op 5 oktober 2017 automatisch op uitkeren gezet, deze uitbetalingen vinden normaliter dan ook begin tot medio oktober plaats, wanneer wij er van verzekerd zijn dat er geen nieuw VO bestelling geplaatst wordt binnen een account.

Mijn collega's op de afdeling klantenservice van VanDijk hadden u met deze vraag tevens direct kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
Gerda
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Severins