Klacht: Wachten op horg

op 05 oktober 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cindy Severins

9 maanden geleden - Horg moet borg zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 06 oktober 2017 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Severins,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat de borg automatisch terug wordt gestort wanneer er geen nieuwe bestelling geplaatst is voor het komende schooljaar.

De borg is op 5 oktober 2017 automatisch op uitkeren gezet, deze uitbetalingen vinden normaliter dan ook begin tot medio oktober plaats, wanneer wij er van verzekerd zijn dat er geen nieuw VO bestelling geplaatst wordt binnen een account.

Mijn collega's op de afdeling klantenservice van VanDijk hadden u met deze vraag tevens direct kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
Gerda
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Severins