Klacht: Wachten op bestellingen

op 26 september 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb de afgelopen tijd best veel besteld via Zalando. Ik ben tevreden over de kwaliteit.
Maar niet over de levertijden. Ik betaal altijd vooraf. En ik vind het daarom niet acceptabel dat ik na drie dagen mijn levering nog steeds als wachtend in het systeem zie staan. Als dit 1 keer zou voorkomen zou ik dit nog kunnen begrijpen. Maar dit is structureel het geval.
Ik ben een goede klant. En ik vind dat er sneller geleverd zou moeten worden. Ik heb tenslotte al betaald. Er zijn bedrijven die binnen een dag leveren. Waarom is mijn bestelling nog niet eens verzameld na drie dagen?
Ik vind dat een groot bedrijf als Zalando wat moet doen om de levertijden te verbeteren.

Ik vind dat er binnen een dag in ieder geval iets met bestelling gedaan zou moeten zijn, vooral omdat ik al betaald heb. Binnen 3 dagen zou er wel geleverd moeten kunnen worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lauredelange@live.nl