Klacht: wachten.

op 06 september 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 augustus heb ik een grote en een kleine bestelling geplaatst.
De geschatte verzenddatum was 16 augustus.
De week erna was er geen spoor van mijn pakketten. Ik heb een ticket ingediend met de vraag wanneer het zou komen.
Krijg ik te horen dat beide pakketten 2 weken later bezorgd zouden worden.
Nu is het inmiddels 2 week later en nogsteeds geen spoor van de pakketten.
Ik weer een ticket indienen.
Krijg ik voor de 2de keer te horen dat het 2 week verlaat is terwijl er nu bij verzenddatum staat 1 september.
En dan komen ze aan ter compensatiek krijg je korting op je volgende bestelling.
2 of 3 euro.
Daar heb ik mijn pakketten nog niet mee!
Ik ben zeer ontevreden en baal hier ontzettend van.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag zien dat mijn pakketten eindelijk binnen komen.
Er is genoemd dat er maar 1 of 2 artikelen niet leverbaar waren bij mijn bestelling.
Laten ze dan dat wat wel leverbaar is gewoon versturen.
Al dat wachten op 1 product bij een bestelling van 30 is een beetje onzin naar mijn mening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 september 2015 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben deze klant meerdere malen gevraagd om een bestelnummer, maar helaas niets ontvangen. De klant kan nog altijd contact met ons opnemen via klacht.nl door te antwoorden op onze email. Maar vooreerst sluiten wij deze kacht. mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door mmimp