Klacht: Wacht nog steeds op terug betaling ( annulering)

op 19 juli 2019 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg geen terug koppeling over terug betaling van een anulering van een boxspring a (649) moet overal zelf achter aan zitten de anulering was op 5 Juli en het zou 10 werkdagen duren .

Gewenste Oplossing:

Dat je zelf overal achter aan moet zitten zelfs over de leverings datum die was 1 tot 2 weken maar na 4weken nog geen reacties van Neckermann en na verschillende mailtjes konden ze nog geen leverings datum geven en na 6 weken weer een paar mailtjes later heeft Neckermann de boxspring geannuleerd.met de mededeling dat ze geen leveringsdatum konden geven en nu nog steeds geen geld teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.care