Klacht: Wacht nog steeds op mijn geld van niet geleverde artikelen

Sayad op 20 september 2021 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 juni aantallen overhemden besteld, waarvan achteraf bleek dat een aantal niet op voorraad waren.

Mail daarover:
Voor het geval wij niet alle artikelen kunnen leveren, omdat wij niet alle door u bestelde artikelen op voorraad hebben
òf u een of meerdere van de bestelde artikelen intussen geannuleerd heeft,
zullen wij het teveel betaalde bedrag vanzelfsprekend z.s.m. aan u overmaken.

Eerste keer erover gebeld (20-08-2021), betreffende dame aan de lijn, wis te vertellen dat ze overgestapt zijn naar een nieuwe systeem en daar het schuld lag.
Ze zou een spoed betaling laten uitvoeren.
Tweede keer gebeld (20-09-2021). Het was fout gegaan. Betreffende dame zou weer een spoed opdracht sturen.
Op mijn vraag op welke termijn ik mijn geld kon verwachten, kon/wilde ze niet antwoorden.

Gewenste Oplossing:

Dat ze zsm eindelijk het bedrag terug zullen storten.
Dat ze hun terugbetaling proces verbeteren.
Dat ze hun voorraad realtime bewaken.
Klanten beter informeren.
Neem een voorbeeld van Bol of Amazone....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sayad