Klacht: wacht meer dan 1 maand op nalevering

op 25 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot op heden nog steeds geen levering van het boek:

Op niveau (3e editie) 4/5h leeropdrachtenboek
Kraaijeveld, R.
ISBN/EAN
9789006627633
Dit ondanks toezegging via mail door van Dijk op 18 sept jl.dat deze zending onderweg was.

Gewenste Oplossing:

Directe levering van het boek:

Op niveau (3e editie) 4/5h leeropdrachtenboek
Kraaijeveld, R.
ISBN/EAN
9789006627633

Binnen vijf werkdagen vanaf 25 september 2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 26 september 2017 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bruis,

Wij vinden het vervelend dat u dit boek nog niet heeft ontvangen.

Het artikel \\\"Op niveau (3e editie) 4/5h leeropdrachtenboek\\\" (artikelnummer 9118118) heeft op 16 september 2017 ons magazijn al verlaten! Op 18 september 2017 hebben wij u hier een e-mail over gestuurd dat het artikel is verzonden.

Wanneer het artikel nog niet is ontvangen vernemen wij dit graag, dan gaan wij een vervangende zending opsturen.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door mbruis