Klacht: wacht al vanaf nov 2011 op mijn geld

op 04 april 2012 over Linnenfotoschilderij in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

ik heb in okt 2011 een bestellig geplaatst bij linnenfotoschilderij. maar alle fotos die ik instuurde zouden niet passen op het formaat dat ik wilde hebben nar per email overleg te hebben gehad over een oplossing kreeg ik geen responds dus heb ik gebeld en de order laten annuleren met het verzoek tot terugstorten van het betaalde bedrag ..na tig telefoontjes mailtjes niks…Dhr X die over de betalingen zou gaan ook Tig x gebeld geen reactie alleen maar voicemail tig x ingesproken en je raad het al inmiddels is het 4/4/2012 en nogsteeds heb ik mijn geld niet terug vandaag weer gebeld duidelijk aangegeven dat de zaak morgen door de incassoburo zal worden overgenomen maar ook eerlijk gezegd wat ik liever zou doen maar dat dat helaas niet magh in nederland…en als antwoord kreeg ik alleen te horen dat zij niks konden doen alleen een mailtje met verzoek nogmaals aan Dhr X sturen …heb verzocht om een kopie van de mail en nu maar afwachten en als ik weer geen bericht of geld krijg dan maar vrijdag ook maar aangifte van oplichting gaan doen..

mijn geld zsm terug met compensatie van de gemaakte kosten

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht mevrkasri

5 jaren geleden - ik heb van X een reactie gekregen en hij wil van mij wat gegevens hebben via deze site ondat hij nu opeens deze zaak wel kan oplossen dus laatste kans mijn ordernr 81384 en mijn rekening nr is XXXXX tnv mevr O Kasri dit zijn mijn gegevens die je wilt hebben en zoals ik in mijn mailtje aan jou schreef je hebt een week de tijd anders houdt het op ben benieuwd

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Linnenfotoschilderij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Linnenfotoschilderij

Heeft op 20 augustus 2012 om 12:23 geantwoord

Deze klacht is in overeenstemming met de klant opgelost.

Team Linnenfotoschilderij

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Linnenfotoschilderij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrkasri