Klacht: Wacht al twee maanden

op 22 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 28 november heb ik een bestelling gedaan, alsmede op 7 december. Inmiddels is het half januari en heb ik nog steeds niet ontvangen. Terwijl ik voor de super saver (snelle verzending) heb ik gekozen.
Klantenservice is waardeloos. Je wordt doorverwezen naar lightInTheBox, slaat nergens op..

Ik wil graag mijn product. Er zaten Kerstcadeau's bij....

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:48 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 maart 2014 om 12:48 geantwoord

Het is nog steeds niet opgelost!
Vorige week is één van de bestellingen binnen gekomen (hiervoor moest ik ruim 20,- bijbetalen!). Daarna kwam doos 2, helaas zaten hier exact dezelfde spullen in. Hier kwam ik pas achter na wederom ruim 20,- te hebben bijbetaald.
Kortom; ik ben weer ruim 40,- lichter en heb nog steeds de helft van mijn spullen niet binnen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mnouwen83