Klacht: wacht al 3 maanden op nieuwe scootmobiel

op 12 juli 2016 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Ik wacht al 3 maanden op een nieuwe.scootmobiel via de WMO.
De afspraak was dat zij hem zouden leveren zoals hij in de winkel staat. Daarna zou de monteur de treeplank en het voetpedaal.monteren.wacht nu al 3 maanden zou al 9 x teruggebeld worden. Nooit gebeurd. Er kwam een belofte de scoitmobiel wordt geleverd.volgende dag telefoontje transportbedrijf is.failliet. nu is mijn scootmobiel van Breda naar Rotterdam gebracht voor de verhoogde treeplank DIE DAAR NOG NIET EENS BINNEN IS1 Nou kan de scootmobiel.daar nog maanden staan. Alle.tussenleenmiddelen waren kapot van gebroken voorvork tot alleen maar vol gas kunnen rijden. Nu een heel klein leenscoootmobielletje gekregen zonder vering na 10 minuten moet ik naar huis.en pijnstillets innemen. De stress.maskt dat de klachten toenemen door deze laatste scootmobiel was zelfs door het schudden een rib verschoven fus naast ectra medicatie ook extra fysio nodig.Ik word al maanden van het kadtje naar de muur gestuurd. Weet nu niet meer wat ik nog kan doen

Als mijn nieuwe scootmobiel gelerverd wordt al is het zonder de asnoassingen en dat de monteur later de aanpassingen gewoon bij mij thuis erip.zet.

Alle klachten die gemeld zijn door Gefrustreerd112